Om foreningen

Kreativ Fritid Vejle
har til formål at samles om gamle og nye håndværk og hobbyarbejder, uanset alder og køn, at mødes, have det rart, få nogle positive, kreative oplevelser og lære noget nyt, samtidig med at man værner om de gamle håndværk.

Foreningen blev stiftet i foråret 1986 og er medlem af Fora, netværk for oplysning.

Vi mødes for at inspirerer, hjælpe og lære af hinanden hver tirsdag aften i vinterhalvåret fra 19.00-21.30

De fleste tirsdag aftener er der en programsat aktivitet, men man kan sagtens komme, selv om man ikke har lyst til at deltage i den annoncerede aktivitet, det er helt i orden at lave noget andet. Jo flere ting, der bliver lavet, jo mere spændende bliver en aften.

Til enkelte aktiviteter er tilmelding nødvendig, ligesom der kan være et mindre deltagergebyr til dækning af materialer og instruktør.

Du kan høre mere om foreningen ved at ringe til Else Marie på
29 20 16 40 eller bruge vores mail.

Kreativ Fritid Vejle
Grønningen 27